bloggenjosse

vore det inte coolt att vakna upp i nordkorea? till spindlar

Kategori: Allmänt

Dit vill jag åka! Nordkorea! Fatta vad häftigt, typ ingen får åka dit, dom är helt isolerade och man vet knappt hur det ser ut! Fast mamma dissade mitt förslag med att hon inte tycker att vi ska stödja deras regim genom att paya 11000 per skalle för att åka dit. Kanske sant då. Bhutan var ungefär samma sak sa hon. Åh. Bara det inte finns jättespindlar där så är jag nöjd.

Apropå det så har skansen släpat hit några vidriga saker. Det var reklam för dom i varenda tidning jag läst i princip, och alla reklamer har stora bilder på ännu större äckliga spindlar. Jag har fått en svår chock varje gång. Varför ta hit äckliga spindlar till sverige, där risken finns att dom kan bli utsläppta av nån djurrättsorganisation?? Varför inte bara åka hit till mitt rum och rensa, jag är säker på att det skulle bli publikrusning bland alla spindelfantaster om de fick se alla exotiska arter som förpestar mitt liv i mitt rum. Nä nä ja ä inte bitter.



Haha skulle aldrig lägga upp en bild på en spindel i min blogg, än mindre googla på en på google (även om jag får mina infall till att fundera på att göra det ibland..) så därför får ni en bild med best regards from nordkorea!

Kommentarer

  • L säger:

    Vi åker tillsammans!

    2010-03-09 | 19:54:05
  • L säger:

    Vi åker tillsammans!

    2010-03-09 | 19:54:45

Kommentera inlägget här: