bloggenjosse

breath in breath out

Kategori: Allmänt

Gud. Jag vill bara bränna upp skolböckerna, ställa mig framför skolan med min brasa medan jag kör en vild infödningsdans runt brasan typ FUCK YOU SCHOOL!! FUCK YOU!!

Nu är jag en civiliserad flicka (mestadels) från Danderyd som istället duktigt sätter sig och gör det hon ska. Även om det är i sista sekunden. Idag har mina arbeten minskat från 10 till 6st, varav tre görs imorrn via prov o redovisningar, så alltså tre kvar. Det ena är bildprojekt nr två. Min bildlärare gav mig en hatisk blick när jag lämnade in ettan igår, så jag är inte så jättesugen på att göra en nu. Men jag kan ju lämna in en för säkerhetsskull. I bild har jag alltid MVG och jag tror tyvärr inte jag kommer få det nu. Sen är det religionsuppgift, har inte sett intervjun jag ska skriva om (eller sov då typ) vilket är synd för det känns som att jag skulle kunna få MVG annars. Ska kolla lite om jag kan lösa det på något sätt. Sen är det historiainlämning nr 2 som jag heller inte vet vad den handlar om (han har inte skrivit det någonstans) men jag tror han kommer bli fett sur om jag frågar imorrn? Hmmm....

Well back to studies, ska försöka få någon timmas sömn inatt också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: