bloggenjosse

Dags att ta tag i matten dåee?

Kategori: Allmänt

Åh fattar ni hur trött jag är? Jag la mig halv sex imorse, och hade då gjort tre -fyra grejer så det var ju bra. Idag gjorde jag två boksamtal och det kändes rätt bra på båda med tanke på att jag satt och sistaminutenimproviserade. Jag brukar kunna sånt. Så när jag kom hem däckade jag direkt och sov en timma, sen kom mamma och var sur (plus resten av familjen) och då gjorde jag en svenska recension. Bara sådär! Fett bra ju! Fast den måste bli bra, tog en halvtimma att göra och hela mitt svenska b betyg hänger typ på den. Jag tänkte skriva mitt mejl till min lärare Åsa såhär när jag skickar den:

Kära Åsa!
Här kommer min svenska recension! Trevlig läsning :)
Mycket vänliga hälsningar Josefine

Eller är det för smörigt? :p I vilket fall, efter att jag gjorde recensionen sprang jag 4.5 km, KORT JAG VET men jag har ju lite att göra idag. Sprang med rätt hög hastighet, var klar på 25 minuter, det var väl bra? För att vara jag alltså? :) Samt med tanke på att en halv kilometer består av världens längsta (en halv km heh) och brantaste backe. Som avslutar det hela. Ni vet mördarbacken. Så jag kom uppflåsande i vanlig stil och äntrar vår framsida då jag ser en främmande bil på vår uppfart. Helvete, igen! Morfar var här den här gången. Kan dom inte samla alla vi känner bara så kan jag komma uppflåsande röd i fejan och svettig så har jag visat liksom, så finns det inget nytt att se sen när dom överraskar mig nästa gång.

Well. Imorrn är det matte C NP. Tagga? Tänkte anmäla mig till en prövning i augusti efter provet hehe. Och ändra att kemi B är på betyget så länge. Eller borde man göra det om man gör prövning förresten? Det viktigaste är betyget. Därför ska jag sluta blogga och börja plugga. Yeeh! (13 arbeten kvar, imorrn är det lön, åtta dagar kvar till studenten)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: