bloggenjosse

Den första juni smäller det

Kategori: Allmänt

Student 2010. Jag har blivit stor nu!


Även fast jag är sjuk så ska jag göra morgondagen till en bra dag! Jag får ångest av andra som håller på typ "åh studenten var bästa dagen i mitt liv blabla", gör man så får jag prestationsångest och jag blir sur för att allt inte blir underbart utan bara går åt helvete. Men. Imorrn blir jag full. Imorrn blir jag student och lycklig för att tolv års slit och släp äntligen är bakom mig och jag har nu oroliga tider, arbetslöshet, fattigdom etc etc att se fram emot! Samt en pension och en säker död. Åh ja min optimism fräter snart sönder den här bloggen känner jag! Jag skojar faktiskt bara. För jag känner mig rätt taggad även fast min näsa är söndersnuten, huvudet är segt som kola och halsen känns som sandpapper. Jag är fortfarande Student -10 imorrn och det känns fan bra.

Ska låta sången tala för sig själv
Kent - Elite

Kommentarer


Kommentera inlägget här: