bloggenjosse

det börjar bli en ovana

Kategori: Allmänt

Idag väcktes jag först av mamma vid åtta.
"UPP MED DIG UNGE DU BÖRJAR JU NU!!" (typ)
(jag sömnigt) "vaeklockan? vaa åtta jag börjar inte förrän elva!!"
(mamma förvirrat) "åh, jaså.."

Sedan vaknade jag nästa gång halv tolv. Åh vad trött jag blir på att jag försover mig jämt!! Hann ändå till min redovisning från Berlinresan (som gick åt helvete, redovisningen alltså inte resan för den var bäst).

Tänkte rita lite på Gaga nu! Innan jag drar till stallet alltså. Måste ju bli klar med henne snart. Förresten, åh gud så sur jag blev igår. En pappa kom och langade av hans barn här hos oss, mamma hade inte hunnit komma hem än så jag sa att barnet kunde vänta här så länge *snäll*.
"Jaha ja"säger pappan. Sen: "Förresten,,, borde inte du vara ute nu vid såhär fint väder?"

Inte för att man ska haka upp sig på sånt men vad har han med det och göra? Jag skulle ta en macka snabbt innan jag skulle UT och ro, men jag blev så sur på honom. Så säger man väl inte? Han är väl ändå inte min pappa? :( Jag hade lust att be honom ta hand om sin egna fekking unge själv men pk som jag är log jag lite svagt och mumlade något med att jag skulle iväg strax.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: