bloggenjosse

inatt väntar plugghets

Kategori: Allmänt

japp! Försov mig inte idag, det var ju kul! :) Det känns som att en försovning på en helg räcker... Ah jag är fortfarande lite sur över att jag inte fick biljetter till Gaga :( Hon skulle komma i november dock så  jag får väl vackert vänta tills dess!

Ja, när jag kom hem från tävlingen var jag sjuuuukt trött. Åt lite och sen sov jag två timmar (börjar bli lite av en ovana nu) och sedan vaknade jag med världens ångest vid nio. Så nu har jag nästan skrivit klart mitt svenska tal (sista slutklämmen fattas), sen ska jag skicka in ett PM, sen ska jag råplugga naturkunskap. Min lärare sa att jag behövde MVG på ett prov nu för att få MVG i betyg, och det har inte gått så bra hittills så imorrn måste det sitta! Med tanke på min framförhållning ska jag vara glad för ett VG men jag kan ju alltid försöka... Åh att det är så himla mycket! Hela tiden, jag blir aldrig lugn! Även om jag struntar lite grann i plugget någon dag så finns det fortfarande kvar och då växer den där tyngden om att något väntar och sen blir det bara stress och press.

Jag vet inte ens vad jag ska göra i sommar... måste bestämma det snart. Och sen ska jag skicka studentinbjudningarna klart, sen ska jag på bal på onsdag (klänning?!!) och sen är det kristi himmelsfärd (tack gode gud att han åkte upp på en torsdag så fredagen blev ledig också!!) så då kanske jag hinner ta igen lite... tvivlar dock. Har typ sju prov och 15 inlämningar kvar.


Snart student!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: