bloggenjosse

Ingen blogg på 3 dagar?

Kategori: Allmänt

Va vad konstigt? Dålig jag är som uppdaterar så lite här :( I helgen har jag vart ute med kompisar och festat, jobbat i stallet och fotat massor med Emelie, och igår åkte vi och red islandshäst gratis. Kul! Min hette Gladur och var jättesöt.

Har precis kommit hem från springtur, det var jätteskönt verkligen. Powerwalkade 15 min och sprang 25 kanske. 5 km. Imorrn ska jag springa längre+hela tiden+långsammare. Det kommer bli grymt.

Springturen var annars det enda som kändes bra idag. Jag hade för varma kläder på mig i skolan, vi hade typ inga lektioner, jag får ev bara VG i svenska B och VG i naturkunskap, och så allt plugg förstås. Har gjort en grej sen jag var här och klagade sist.

Nu kommer bilder!


Ponnyn Lemon busar på Djursholm


jag har gjort en maskroskrans. Fast den var tänkt till stallkatten men han var inte där.


Aww lille Gladur!

Jag orkade inte ändra copyrightgrejen på dom, det är jag som fotat den översta och Emelie fotade dom två andra och fler bilder från alla händelser finns här! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: