bloggenjosse

Inglourious basterds check!

Kategori: Allmänt

Pappa stack in huvudet i mitt rum för några timmar sedan och undrade om jag ville se Inglourious Basterds, klart jag ville! Den fanns ju på min filmer-jag-vill-se-checka-av-lista! Eller, biolista snarare. Har inte gjort någon över filmer. Och det borde jag ju!! Det känns som att man alltid ser samma värdelösa teenhighschoolfilm eller någon actionrulle typ sagan om ringen. I vilket fall så har jag äntligen sett denna. Och den var våldsam, kollade inte under de värsta scenerna. Man vill ju sova ordentligt. Jag visste bara inte vem jag skulle heja på, nazisterna ville man väl inte riktigt heja på men dom där basterdsarna var ju rätt hårda typer dom med...

Bra film i allafall, fyra av fem toasters.


"And once we're in enemy territory, as a bushwhackin' guerrilla army, we're gonna be doin' one thing and one thing only... killin' Nazis"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: