bloggenjosse

kul att jag mår sämre idag!

Kategori: Allmänt

Nu har jag varit i skolan, fixat dricka och målat lite på lakanen till flaket. Studenten imorrn då! Tagga, eh not. Jag mår så in i helvetes dåligt :( Skit skit skiiiit! Jag orkar inte det här! Får proppa i mig alvedon etc fast nu först tänker jag nog sova. Är jättetrött. Det enda jobbiga är att våra städerskor (dom måste vara två, stort hus ni vet..) är här så dom vill nog städa mitt rum snart :/ Well, sover så länge jag kan så får jag väl gå och baka tårtorna sen då till imorrn. För då tar jag studenten! hurra hurra. Snälla gud gör mig frisk. Jag känner mig som en svullen padda som någon dunkar en slägga i huvudet på varannan sekund, samt att paddan har blivit smittad av sin fucking grodkusin som hade pesten minus varbölderna. OKej nu känner jag att jag behöver sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: