bloggenjosse

Min mening

Kategori: Allmänt

Jag är så bra!

- Pluggade på imorse till klockan fem. Sedan var det tydligen nog.

- Det gjorde att jag försov mig till provet. Vaknade ungefär samtidigt som lärarn började dela ut proven till klassen. Satt i skolbänken femton minuter senare.

- Kom på ett avslut på mitt svenskatal fem minuter innan jag skulle hålla det. Hann läsa igenom det en gång. Körde sedan ut de få från min klass som satt i klassrummet (förutom Emma och läraren) eftersom jag blir så nervös av dom. Jäkla bedömare :p

- Sprang nyss 4.5 km, orkade knappt hålla farten uppe pga utmattning. Jag är rätt trött faktiskt. I fredags sov jag två timmar. Jobbade på lördagen. Lör till sön sov jag tre timmar. Stod och fotade i nio timmar(nästan helt i sträck) på hästtävling. Sov två timmar på kvällen, pluggade från nio till fem på morgonen (imorse) och sov sedan från fem till ca tio. Jag har lärt mig att jag bara har mig själv att skylla.

Nu ska jag äta något.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: