bloggenjosse

Miss tandställningslös!

Kategori: Allmänt

Ja jösses! Nu är den borta alltså! HELA tandställningen :D Det känns jätteovant och ser ännu konstigare ut än det känns, haha tänk vad vita tänder man kan ha...

Det tog lite tid att ta bort den, typ en timma. Låg och nynnade låtar för att inte bli konstig i huvudet (gillar inte tandläkarmiljöer etc) och det gjorde väl inte ont så men det var jobbigt med tänderna längre bak plus att det är äckligt med allt jox i munnen som man måste svälja :( Att plocka bort knapparna tog typ två sekunder så det var väldigt skönt! Jag trodde det skulle ta längst tid nämligen och spänna och ha sig. Knäpp knäpp knäpp lät det (okej några fler knäpp då men ni fattar) så var den borta! TJoho! Sen tog det sin lilla tid att putsa och så och just nu håller jag på att vänja mig vid tråden bakom tänderna (i vitt guld heh)

Och när jag kom hem hämtade jag ett stoort paket i vilket det ligger saker som kommer glädja alla tappra roddare (mest roddstyrelsen tror jag hehe)...!

OBS! Ignorera mig! Jag ser ut som moder satan herself men jag pallade verkligen inte fixa till mig för nationella provet i matte och hade planerat att gå hem efteråt för att kunna plugga...se vad skolan gör med mig!

FÖRE
 

EFTER haha vilka poser man hittar på utan tandställning va!

Kommentarer

  • Amy säger:

    Grattis!!! Men du va fin med den också ;)

    2010-05-26 | 00:59:18
  • Amy säger:

    Vänta, har tröjjorna kommit????? SERIÖST!!!! JAG BLIR SÅ GLAD! XD

    2010-05-26 | 01:00:24
    Bloggadress: http://adts.blogg.se/

Kommentera inlägget här: