bloggenjosse

pollen i bollen

Kategori: Allmänt

Idag har vart en riktig skitdag hittills. Först försov jag mig så mamma blev assur eftersom jag försov mig på samma sätt i måndags också. Så jag kom sent till matten. Och på den tiden satt jag mest och snörvlade eftersom pollen har börjat sätta sig ordentligt på mig nu. Jag är helt igentäppt i näsan (när jag inte nyser) och mina ögonlock är tunga som stenar och jag känner mig överhuvudtaget helt dåsig. Vill bara falla ihop. Fast det går tyvärr inte eftersom jag fick reda på (idag) att jag har ett matteprov på fredag. Jamen det var ju underbart, så får mitt naturkunskapsprov tio minuter senare den dagen lite sällskap i pluggeriet.

Idag har vi världens längsta håltimma så jag orkade inte vara kvar eftersom jag mår så blä så här är jag nu, hemma. Idag ska jag plugga och fixa bilder till hemsidan. Bra.

By the way kom jag på på väg hem att min blogg blivit så dyster? För typ ett år sen var detta humorbloggen nr 1 och nu skriver jag bara emosaker (nåt med bakgrundsfärgen att göra?) och verkar allmänt nere här :o Iofs är detta kanske inte den gladaste tiden i mitt liv men ändå... får försöka bättra mig :)


pollenavgeare


Åh nu såg jag att postbilen kom, kanske med min batteriladdare jag beställde??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: