bloggenjosse

row row row your boat gently down the storm

Kategori: Allmänt

idag var det roddläger! Tyvörr dök det inte upp så många, så vi körde mixad åtta. Först trodde vi dock inte att det skulle bli något eftersom åskan mullrade och Ullis var rädd och yrade om blixtar på vatten, varav Sofia började babbla om elektriskt hår. Jag stod och nickade med så det verkade som om jag fattade. Naturare när dom kommer igång alltså! Men ut på vattnet kom vi, och jösses! Det blåste som sjutton fast just då regnade det inte så jättemycket, utan det kom både lite före och efter vi körde. Fast regn hade väl inte förvärrat något precis, jag tyckte vi skötte det rätt bra själva :p

Nu får vi köra hårdträning i tre dagar, på torsdag gäller (och smäller) det!!!

Kommentarer

  • Amy säger:

    Snacka om att härma min blogg! Min titel föst ju! :(

    2010-05-23 | 21:12:15
  • Soffi säger:

    Haha Jossan, jag förklarade ju för dig så du skulle förstå :P du bara "vadå volym? :O"

    2010-05-23 | 21:21:38
    Bloggadress: http://greenshoes.blogg.se/
  • jossan säger:

    har inte läst din blogg amis!

    2010-05-23 | 22:42:59
  • Amy säger:

    http://adts.blogg.se



    har nu ett blogginlägg tilägnat till dig!



    Och Sofia, din förädare! Du ska ju vara på min sida ju!!!! :O

    2010-05-23 | 22:49:52

Kommentera inlägget här: