bloggenjosse

så sitter man här

Kategori: Allmänt

Däckad av plugg. Jag skojar inte.  För att ligga någorlunda rätt till i min sk planering (som försenats och failat tusentals ggr om den senaste månaden) så måste jag göra tre arbeten nu, inatt. Jag har tur om jag får sova något alls. Annars blir det att sova på filosofin under någons redovisning eller så. Fan juste, jag har ju också projektredovisning att förbereda. Okej, fyra grejer. Fem om jag räknar med projektloggarna. Heeelvete. Det är tufft att vara jag just nu (heltidsjobb).

Men natten är ung va! Just nu är klockan halv två, och jag ska inte till skolan förrän klockan åtta. Fem timmars intensivplugg blir väl bra? Jag håller just nu på med svenska c, sedan ska jag göra allt annat. Fast just nu ska jag göra en tvätt tänkte jag, har tänkte på det de senaste två timmarna. - pluggpaus -

Förresten, jag är så jävla sur på mig själv att jag inte sprang idag. Imorgon. Ska. Jag. Springa. Långt. Minst sju kilometer. Fan att jag missade idag!! :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: