bloggenjosse

Skolrealitycheck

Kategori: Allmänt

Jo, jag har ca 20 arbeten kvar, mer eller mindre.  HELVETE. Min skolmotivation har knappast ökat sedan februari då jag var jätteskoltrött, men jag vill ändå bara få bort allt och göra klart det... Orka?! Palla?! Idag har jag ägnat en hel dag åt att försöka göra klart mitt psykarbete som jag knappt fattar något om och sedan ska jag till stallet, sen middag hemma eftersom vänner till familjen kommer då (...) och sen ska jag ut och fira Emma som fyller 19 idag!<3

Och jag har så många måsten så det finns inte. Jag vill bara få den här jävla våren överstökad.

Vårens största missar so far: 
- Att jag inte gick på Lady Gagakonserten
- Att jag inte var i Berlin längre tid

Nu ska jag till stallet, tjoho typ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: