bloggenjosse

beautiful disaster

Kategori: Allmänt

Haha jag sitter här och låtsas att jag är världens souldiva. Imorrn ska jag banne mig köpa mig en redig mikrofon!

Imorrn är det också gruppintervju för academic work, försök nr 2. Sedan ska jag till stallet, hänga där tills kvällen och sen hem och sova. Typ min dag.

Ibland är det lite jobbigt att jag växlar så mycket i sinnesstämning. Jag kan må skit i flera dagar för att sedan ha korta stunder av total lycka. Inträffar bara när jag är full. Nej jag bara skojade. Men det skulle vara kul om man kunde få ha lite mer glädje i livet liksom. Borde jag kanske äta efter GI-metoden? Eller efter färg? Träna mer? Meditera? Konvertera till kabbalah?

Tänkte faktiskt sova nu. Är astrött och jag måste upp tidigt. Gnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: