bloggenjosse

då kör (höhö) vi!!

Kategori: Allmänt

* Gruppintervjun gick typ ok idag. Kom i tid!! Även fast jag blandade ihop husnr etc!

* Fick en körlektionstid på mån pga en avbokning! Därav den töntiga rubriken!

* Längtar efter ett ljudisolerat rum och en mikrofon så jag kan sjunga ut lite. Funkar ju inte när man bor i ett kollektiv.

* Måste sova. NU.  Vad fan klockan är redan fyra?? Vad är det för fel på mig??

* Inte somnat än pga att jag ritat av Emma Watson. Kunde inte sluta eftersom jag fick flow. Den ser dock inte ut som henne. Men jag visar den nog imorrn ändå.

* Var faktiskt lite taggad på utgång idag. Eller var det för en timma sen iaf. Brukar bli så. Men jag är 1) trött (därför är jag uppe till fyra) och 2) pank.

* Har förresten bestämt mig för att ha godis-etc-förbud från mån fram till första december! Klarar jag det får jag köpa mig en glass. Eller nej för bövlen vad är det för belöning? Min belöning ska givetvis vara typ ett joggingpass extra eller en handväska eller så. Tagga.

Å nu råkade jag trycka på nåt så all text blev kursiverad. Och den vägrar ändra tillbaka sig. Kanske bäst att sova nu då.

Kommentarer

  • r. säger:

    hej!



    Jag undrar jag ska också på en sådan intervju " gruppintervju" och undrar hur det gick till för dig, om du skulle kunna berätta om det?

    2010-11-17 | 19:03:27
    Bloggadress: http://perrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: