bloggenjosse

Harry P och Emma "Fäshion" W

Kategori: Allmänt

Såg Potter 7 idag! Den var lätt mycket bättre än de tidiga filmerna! Känner att jag skulle vilja läsa in mig på böckerna igen, det var så längesen. Sen tror jag att jag uppskattar filmerna bara för att jag inte var lika avundsjuk på Emma Watson. Hon ska alltid se så classy ut. Varför ser jag aldrig classy ut?? Visst var hon mer fäshion än hon brukar se ut (typ sliten jägarlook (SÅ hösten -10!) och instoppad snygg tunn-nude blus i ett par fräna jeans, dom fick med typ alla heta lookar från det gångna året i en och samma rulle) men detta var en beundran i avundsjukan snarare än den "slutavarabättreänmigjävlabitch"-avundsjukan. Den svenska avundsjukan kanske.

Och slutet var så cheesy att jag började skratta högt mitt i allt, när Dobby tar ett sprucket farväl av HP. Men självklart bölade jag samtidigt, har blivit jättesentimental och töntig på sistone. Sista året.

Nu ska jag sova, upp med tupp imorrn!

Kommentarer

  • Carro säger:

    Hur fan kan du skratta högt när Dobby dör? :O Du är inget äkta Harry Potterfan du känslokalla mugglare... :'(

    2010-11-27 | 12:36:26

Kommentera inlägget här: