bloggenjosse

hejhå

Kategori: Allmänt

det har blivit många som läser den här bloggen! Då känns det som att jag måste typ limitera vad jag skriver :( Eller att jag inte vågar skriva vad jag vill liksom...

Idag (ikväll) ska jag rita klart Emma Watsonbilden. Och sen kanske lägga upp den här. Om jag blir nöjd. Sen ska jag fixa bilder till alla som beställer stup i kvarten, äta mat och sen sova.

Äh inte så mycket att säga. Känner mig lite ruggig. Inte ruggig som läskig men som i sjuk typ. Jag var ute igår, på 360 och där blir man alltid sjuk av allt äckligt drägg som rumlar runt där. Innan dess träffade vi Sofia, Amy samt pojkvän på donken, när vi skulle fixa till oss innan och jag måste säga att jag aldrig sett Amy blinka så många gånger haha.

Usch jag är så otaggad på att jobba imorrn. Men det får jag inte tänka på, senare är det ju konsert med Salem al fakir etc! Wihuu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: