bloggenjosse

idag: hej bloggen

Kategori: Fotografier

Återhämtar mig från igår. Inte för att det var så farligt egentligen, rätt mycket lugnare än det brukar vara. Kom hem halv tre liksom.

Idag har jag vaknat sent, målat naglarna gråa (lite hamnade utanför) och spanat bland bilder. Ska strax gå till Mörby och beställa körlektionstid. Det måste ju fixas också.

Jag har också suttit och mimat till Last Christmas. Jag tror det är den bästa jullåten. Men det finns ju så många andra, t ex Do they know it's christmas, Mary's boy child, jul jul strålande jul, Stilla natt, Det strålar en stjärna... Jag hade i vilket fall vrålat med i den om det inte vore för att städerskan är här. Så nu nöjer jag mig med att mima. Tills vidare.

Apropå det har jag världens bästa julklappsidé till Freddie!! Det kommer bli bäst! Och mycket ekonomiskt!

Apropå ekonomiskt så är min ekonomi inte riktigt på topp just nu. Jag har 2000 på mitt sparkonto, och inte så mycket mer. Plus att jag inte jobbade varken förra helgen, eller nu i helgen. Fan! När ska jag få pengar då? Måste casha in på mina fotogrejer, har inte fått betalt från dem jag levererade skivan till i förrgår... jag borde ha en assistent som fixar sånt egentligen. Eller en indrivare.



En häst jag fotade på stallet. Förra veckan när det bara var lera




Och såhär fint var det i förrgår!

(C) !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: