bloggenjosse

joggade idag!

Kategori: Allmänt

Tjoho! Kände mig oslagbar! Vinnare! Jag körde ett hårt pass på 15 minuter ca 3 km. Mm rätt tufft förstås, man vill ju inte gå ut för hårt i början.

Ärligt talat var jag lite bekymrad över kortheten i passet. Jag höll nästan på att ta en powerwalk direkt efter för trött kände jag mig inte. Däremot hade jag ont i halsen.

Imorrn tar jag en långis på morgonen! Å jag ska vara jättehurtig. Jag går upp tidigt, dricker nypressad apelsinjuice, äter lite huijahuijabär och tar sedan en lång bensträckare i den glittrande morgonsolen. Den krispiga luften biter kanske i mina kinder, därför tar jag en moderiktig halsduk och stickade vantar. Allt i kamel förstås, höstens modefärg. Man vill ju inte verka efter.

Kommentarer

  • Jessie säger:

    That a ma girl!!!;) bisoux <3

    2010-11-05 | 15:56:44

Kommentera inlägget här: