bloggenjosse

ooooh fick massa julkänslor nu!!

Kategori: Fotografier

Tack vare denna vackra virvlande snö. Jag älskar vintern. Jag kan inte riktigt förlika mig med såna som tjatar om hur underbar sommaren är. Visst älskar jag alla årstider, eftersom de är bra på olika sätt. Och sommaren är skön, man är snyggare och allt det där. Men ändå. Det är något visst över vintern. Det är visserligen kallare och oftast snörikare, mörkare och man är en trött blekfis som pulsar runt med snö innanför tröjan. Men mysighetsfaktorn, kontrasten tända ljus+absolut mörker, JULMUSIK, de varma vackra färgerna, traditionerna, JULMUSIK, snön, mysigheten och allt det där är ju på 100+++. Och jag älskar när det är mysigt. Och jag älskar när det är julmusik.

Dagens planer:

- Julmysa!!
- Fixa klart bloggfuckdesignen
- Fixa foton till de som beställt
- Hälsa på Camilla i Mörby
- Köpa vantar
- Gå till trafikskolan och beställa körlektioner (eller kan man köra bil nu?)
- Åka till stallet och ha pjästräning med barn plus fixa allt jag ska göra där
- MYSA

Lyssnar på julmusik nu! Åh! Man blir så lycklig i hela kroppen av all denna julstämning!! Jösses! DO THEY KNOW IT'S CHRISTMAS TIME AT ALL??



Kommentarer


Kommentera inlägget här: