bloggenjosse

ramlar

Kategori: Fotografier

Ska sova nu. Mamma stormade nämligen nyss in i mitt rum och skulle förhöra mig om mina spritvanor.
"RAMLAR DU RUNT när du är ute??" vrålade hon. Jag antar att jag får börja dra den om att jag ska på filmkvällar hos folk.

Tänkte på mitt förrförra, lite svamlande inlägg. Alltså jag är inte en sån som är jättestark/självsäker. Jag är tvärtom, väldigt osäker, blyg och har rätt dålig självkänsla. Fast jag har läst nånstans (eller kommit på det själv) att om man inser det själv är man på förbättringsvägen!

Ska försöka sluta typ skriva saker bara jag förstår.


KATT I FROST


SNÖ PÅ LITEN GREN


KONTRAST #1


LEDSNA LÖV


KONTRAST #2


ROS MED SNÖSNIGEL PÅ

Som ni ser har jag tagit en svängom med kameran i trädgården. Dessa bilder är dock från typ 20 oktober. Längesen nu.


Och förresten, det där godisförbudet jag tjatat om börjar imorrn. I'm super cereal.

Kommentarer

  • Soffi säger:

    Den näst sista bilden är helt fantastisk, Jossan!

    2010-11-17 | 13:04:47
    Bloggadress: http://greenshoes.blogg.se/
  • sarah säger:

    jag gillade rosen och kontrast två :D

    2010-11-17 | 15:10:12
  • Milla säger:

    Kontrast #2 är helt magisk! Gud va du är bra på att fotografera! ^_^

    2010-11-17 | 21:56:03
    Bloggadress: http://danslycka.blogg.se/
  • Camilla säger:

    ja, shitt :S ba amzzing!;))

    2010-11-18 | 00:56:34

Kommentera inlägget här: