bloggenjosse

Ritade

Kategori: Ritat



Åh. Gah. Eh. Pffju.

Tyckte det var en bra idé att börja rita halv ett (ska upp halv sju, om några timmar), men jag hade flow så nu 1 ½ timma senare blev jag klar. Och här kommer lite faktum om min bild:

1) Kameran gör inte bilden justice.

2) Man tycker alltid att bilden blir fett bra, så fotar man av den och blir jättebesviken

3) Det är MK och Ashley Olsen om man inte ser

4) MK var assvår att rita, speciellt munpartiet. Hon ser ut som Anna Anka med restylane :(

5) Visste inte hur Ashleys hår skulle sluta, så jag hittade på lite

6) Borde inte skriva upp alla fel för då märks de tydligare. Ville bara att ni ska veta att jag vet om dem också.

7) Ska sova nu för nu svamlar jag. Och det är lång paddlingsdag imorrn.

Gnaaatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: