bloggenjosse

bara hälften kvar!!

Kategori: Allmänt

YES! Jag ljög rätt på testet!!!!! Får komma på intervju för espresso house på mån 25!!!! omgomgomgomgogmomgogmomg damp psykbryt!

Så. Då måste jag vara precis så töntigt utåtriktad och social jag ljugit ihop att jag är. Det handlar om en fuckin timme. Bit ihop.

En sak till, har tandläkartid 15:00. Kanske jag kan avboka den? För det känns lite tight med en de där tiderna, om intervjun börjar 16. Man måste ju komma i tid till en intervju lixx!

Kan också uppdatera er om att jag var ute igår och mår illa idag. Jag sov hos Camillas Simon på en madrass i Sumpan, och sen skulle jag ta mig hem. Trots mitt dagen-efter-smink plus outfit kände jag mig rätt snygg! Händer inte ofta! Jag har vart i Sumpan tre gånger totalt så jag frågade några på gatan om Sundbybergs C.
"Jamen det är ju där" sa dom och pekade på Pressbyrån bredvid. Jag var hemma en och en halv timma senare. Nu ska jag till stallet och så!

Kommentarer

  • Jessie säger:

    BEEEST!!!!:D:D:D

    2010-10-16 | 11:15:32
  • Clara säger:

    oj, nu skriver jag typ såhär tre år försent men ljög du på personlighetstestet?? not good (sämsta är väll att skriva ut det i bloggen. Arbetsgivare googlar definitivt). men gick du vidare från intervjun sen då?? Hur var intervjun?? :)

    2013-11-19 | 12:18:44
    Bloggadress: http://oj.blogg.se

Kommentera inlägget här: