bloggenjosse

killer queen

Kategori: Allmänt

FAN imorrn gäller det! Stenhård fokus på Cant buy me love för jag SKA in i den där sabla solistkören!!!!! Om jag inte lyckas måste jag göra 100 armhävningar varje kväll i en månad! Heh nej, kanske inte utan isåfall får jag träna mer på sången och njuta av lediga tisdagskvällar (medan alla andra har kul på solistrepet, TYST nu)

Tänker sjunga upp hela dagen så rösten är perfekt på kvällen där. Åhh jag kommer vara så nervös. Men det är bara att le, sjunga fint och sätta texten. Bara jag inte blir jättetorr i halsen just då eller så :s man ska kanske äta chips eller så precis innan, Jill Johnson har sagt något om att man typ smörjer stämbanden då (pga oljan i chipsen). eller så stressar jag inte upp mig inför allt det här och tar det som en kul grej bara.

Det kommer vara min första audition ever. Och första gången jag sjunger helt själv inför bara okända människor. No stress.

Kommentarer

  • Milla säger:

    Det kommer gå jättebra. ^.^ Jag lovar att hålla tummarna för dig. :)

    2010-10-04 | 21:34:12
    Bloggadress: http://danslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här: