bloggenjosse

och gäst ikväll är jesus han har kickat heroin

Kategori: Fotografier

Jag har sagt det förr men jag säger det igen, Socker av Kent är en av de bästa låtarna jag vet. Definitivt Kents bästa låt. När jag hör den förvandlas jag med ens till ett tolvårigt emobarn som bara vill sitta i ett mörkt rum och skära sig, eller rita bilder på sorgsna ögon med långa ögonfransar. Eller sitta i baksätet på en bil och se vintergranar susa förbi en mörk vinternatt.

Jag älskar allt från trummorna till gitarriffet, texten, sången, det sorgsna pianoklinket i slutet.. allt!

Annars har jag hållit på med bildredigering, igår var jag ute och söp skallen av mig, ungefär. Det gick bra tills jag blev full vilket jag var 89% av kvällen. Och eftersom jag välte ut en öl i en tjejs pommesfrites-tallrik på Dovas vågade jag inte sjunga karaoke (med risk för att få öldoppade pommes slängda på mig), så det gick ju åt helvete det med. Försökte vid Mariatorget hoppa över ett räcke som var typ 30cm högt, problemet var att jag lyfte på fötterna ungefär 20cm över marken. Och eftersom jag dundrade i rätt hög fart föll jag som en fura på marken. Haha. Jag kände INGENTING, min kropp var helt bortdomnad. Sen på Babasonic träffade jag en nya-zeeländare, sedan kommer jag inte ihåg så mycket mer förutom att jag lite sluddrande försökte pruta en taxiresa hem, och att jag något senare kaskadspydde nånstans (vid ett hus? En lyktstolpe? I min halsduk?).

Kort review, mm!



Fotade när det var frost på rosen

Kommentarer

  • jessie säger:

    MAASTERLIGT FOTOGRAFIE!!!! hur gar de med fotografie bloggen???? kan du skriva ner namnet pa den? de va vaell typ hestfoton.blogg.se?

    Baest om du svarar paa min blogg, blir jobbigt o behoova gaa in o kontrollera kommentarer under alla dina inlaegg:p:P

    2010-11-02 | 14:41:56
    Bloggadress: http://www.alexandrajessica.wordpress.com
  • jessie säger:

    MAASTERLIGT FOTOGRAFIE!!!! hur gar de med fotografie bloggen???? kan du skriva ner namnet pa den? de va vaell typ hestfoton.blogg.se?

    Baest om du svarar paa min blogg, blir jobbigt o behoova gaa in o kontrollera kommentarer under alla dina inlaegg:p:P

    2010-11-02 | 14:42:29
    Bloggadress: http://www.alexandrajessica.wordpress.com
  • jessica säger:

    Foresten e min tanke att skicka dina foton som julklappar till familjen!!! saa hoppas den aar upp to date tills dess;)

    2010-11-02 | 14:44:07

Kommentera inlägget här: