bloggenjosse

blöt onsdag, slapp torsdag

Kategori: Allmänt

Hände väl inte så mycket igår, förutom att jag blev lite full och hoppade runt. Och trodde att Drottninggatan var ett dansgolv (det är det inte). Jag kanske lyssnat för mycket på "Hela världen var ett disco" med krunegård, hehehe. Hehe.

Idag har jag försökt curea mig själv lite, genom att promenera (ofrivilligt) två timmar. Men det behövde jag väl. Sen har jag sovit och sett på supernanny, känt mig som ett dåligt barn och gjorde pga detta middagen.

Å jag känner att jag vill göra så mycket nu! Ska jag rita en häst? Fixa klart stalltidningen? (ja det behövs) kolla mer på South Park? Gå och handla? Läsa massa tidningar?

Jag kan i alla fall inte övningsköra tyvärr eftersom pappa är i Småland med bilen :( Jag kommer ha glömt bort hur man gör när han väl är tillbaka, har inte kört på två dagar!!

Och jag har lite ångest över morgondagen (morgonen) eftersom den kommer bli sjuukt stressig. Får väl trösta mig med att jag tjänar pengar och att jag utbildar mig till kriminalare. Fast fan nu kom skolångest tillbaka. Jag måste nämligen plugga nu men jag ooooooorkar inte! Hej våren 2010 :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: