bloggenjosse

man kan inte vara bra på allt

Kategori: Allmänt

Jag har tänkt på en sak. Jag är typ halvbra på jättemånga olika saker. Istället för att vara jättebra på något är det mer utspritt liksom. Det är ju jättetråkigt? Man vill ju inte göra något halvbra, antingen vill man kunna det eller så  får det vara! Jag har ritat hur länge som helst, och jag kan rita hästar lite grann, men jämfört med många andra är jag jättedålig. Jag fotar en del men är inte alls i klass med toppfotografer. Ridning ska vi inte ens prata om, visserligen har jag ingen egen häst och rider bara en gång i veckan (just nu) men ändå. Ingen talang där heller. Och sjunga, nä. Skidor är jag inte heller så jättebra på.

Om jag fick välja en sak jag skulle vara bäst på skulle det nog vara att sjunga. Det skulle vara så grymt kul! Därför övar jag varje dag, men ändå känner man sig väldigt medioker. Och fick jag välja en till sak skulle det vara att fota bäst. Fast bägge sakerna är förstås väldigt svåra att bestämma vem som egentligen är bäst på det, eftersom alla tycker annorlunda.

Jag är iochför sig rätt bra på att cykla utan händer. Det är jag. Jag kan cykla från mörby utan händer hela vägen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: