bloggenjosse

var sååå nära!

Kategori: Allmänt

Glömde säga att igår var jag såhääär nära på att sjunga karaoke på en bar, Bohemian Rhapsody, med en tysk (rätt snygg) kille! Tyvärr var det en och en halvtimmas kö, så det blev inget :/

Apropå tysken och jag så höll det inte så länge. Vi hade en underbar tid tillsammans men när det tog så lång tid innan vi skulle få sjunga började vi argumentera om saker vi stört oss på varann under en tid, och tillslut insåg vi att det enda rätta var att gå skiljda vägar. Vi sa inte ens hejdå. Men det kanske öppnar för en framtida fortsättning? Jag kommer i alla fall minnas de glada händelserna under vår tid tilllsammans, hans lite plötsliga inhopp i mitt liv, vi som väljer låtar tillsammans från låtpärmen, han hör inte riktigt vad jag säger ibland (jag klandrar honom inte), hans rockröst kombinerat med mitt bräkande, och sedan: vårt plötsliga slut.

Life goes on, nya friska tag i livet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: