bloggenjosse

chchhchchchchchccheerryboomb!

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit pa battur runt phi phi island, som vi nu ar i om jag inte uppdaterat er. Forst snorklade vi lite och da sag vi hajar (sma men anda, en var typ tva, sakert fem, meter!!) sen spanade vi sexiga magkillar och hamnade pa maya bay aka the beach i the beach, alltsa filmen.

Har i phiphi ar det forovrigt for javligt. Alltsa, ALLA ar snygga, strandrufsiga beachbabes som degraderar mig till walrus no 1. i patong fanns atminstone feta britter.

Annars ar jag sjuk, har fatt tillbaka influensan jag lamnade spanien med. Eller influensa och influensa, vet inte vad det kan vara, har asont i halsen och seg i huuvdet plus ont. Jaja vad gor val det nar man ar i thailand??? Imorrn ska vi forhoppningsvis paddla och ata mat och bli tjocka och feta. Och bruna. Maste forsoka bli lite mer brun, kanner mig fett blek jamfort med alla andra har. Fast mina axlar ar branda.

Nu ska vi strax till mr soda och ata pa hans restaurang. Det ar en kille som holl pa att do i tsunamin sa nar han blev raddad blev han typ sa full av tacksagelse till buddha att han startade en restaurang. Sawasdee kaa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: