bloggenjosse

live n' direct from Düsseldorf

Kategori: Allmänt

haha blev lite brattom i slutet av förra inlägget... hade 2 sek kvar innan tiden gick ut sa jag var tvungen att publicera sa inte allt skulle försvinna. Well vart var vi!

Jo, kom fram till Düsseldorf imorse. Mycket större än züricheländet och dessutom var allt öppet. Dock visste jag inte vilken gate jag skulle aka till thailand med, sa jag irrade runt ett tag (gud vad jag skriver i datid, jag är ju fortfarande kvar lixx..). Man fick inte traska genom passport-kontrollen hur som helst upplyste en rodnande tysk, ung (snygg!) polis. Oh really, sa jag, lika rodnande som han.

Men jag har ända traskat jättemanga ggr genom bade säkerhetskontroll och passkontroll eftersom jag varit jättejobbig och glömt bla att jag skulle ta ut pengar utanför safety zone etc. Dessutom fick jag slänga mitt nyköpa asdyra vatten bara för att jag klantigt nog glömt att man inte kan ta med det genom säkerhetskontrollen! Sa vakter, poliser och alla sana känner igen mig och fragar när jag gar förbi om jag hittat vad jag behöver. Jobbig turist.

sa nu börjar snart den stora resan. elva timmar kommer den ta.

Juste, jag har ju blivit asfet i spain som jag rapporterat. Ätit jättemycket. Flygplatser är inte direkt bästa bantningskuren!! Dels har jag inget att göra, sa jag äter. Jag maste slösa euroslantar, sa jag äter. Jag tycker det är gott sa jag äter. Fan fan fan. för att lugna mig själv gör jag sahär. Jag far väl äta och grisa när jag är pa resande. Men i thai ska jag fan skärpa mig.

Nu är det bara 30 min kvar till boarding, till ett (tydligen) översvämmat thai. Pa riktigt, är jättenervös nu! Och taggad. Laddad. Nu bär det av langt österut. Fa se om jag kan uppdatera därborta. Kanske lägga in nan bild. annars, önska mig lycka till.

see you, beachbabes. Pure shores.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: