bloggenjosse

panikbloggande backpackerbrud says halo

Kategori: Allmänt

Da har jag lämnat spanien bakom mig! Etapp tva thailand kan därmed startas! Detta inlägg skrivs pa fyra min sa jag är asstressad, skriver pa en skitdalig tysk betaldata utan bokstaven a med ring över.....

Detta är iaf sa jävla kul! Fyra mellanlandningar kanske inte later som drömresan, spec med tva som har väntetid pa över 7 timmar vardera men jag känner mig som en san globetrotter! Igar var det santiago (spanien) till mallorca, mallorca tll zürich, där jag kom fram elva och ALLT var typ stängt. Vafan, zürich skulle ju vara jättestor flygplats med massa lounger ju! stod utanför en lounge som var öppen men passkontrollen TILL den var stängd sa massa killar satt inuti och tittade pa mig och skrattade. Slutade med att jag sov pa en stol, i entimmasintervaller. Har sovit typ fyra timmr. Mar bättre iaf!

Idag kom jag till düsseldorf oc nu maste jag sluta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: