bloggenjosse

where the wild days are

Kategori: Allmänt

nu har vi lamnat thaistaden trang for en riktig turisto, koh pangan. Vi firade thailandska nyaret i trang och det var typ det roligaste jag gjort, vi hade vattenkrig med hela staden pa gatorna och ALLA kollade bara pa mig. Nastan. Alskar att vara i centrum. Sa fashion. I alla fall, har forsokt paniksola lite idag eftersom jag kanner mig jatteblek (mycket vill ha mer) och pa mandag ar det fest med 5000 andra pa full moon party har pa koh pangan.
Annars under nyarsfirandet (det ar nu ar 2554) sa blev min mobil (hade den i plastpase, en lackande sadan) blot sa den har nu sagt upp sig. Nar jag forst sag det lackade jag och forsokte satta liv i den genom att trycka pa on-knappen femhundra ganger. Dagen darpa gar googlar jag pa hur man gor for att radda en vattenskadad mobil. Framsta tipset: forsok aldrig satta pa mobilen innan den torkat. Fan. Nu ligger den i en pase okokt ris. Det ar mitt sista hopp.
Tja, nu ska jag bara kolla mejlen om jag fatt sommarjobb snart. Har lyckats soka lite har, sa jag raddar sommaren. Haha har typ aldrig varit sa uppkopplad pa en resa nagonsin. Soft!
sawasdee kaa alla alskade bloggreaders.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: