bloggenjosse

det

Kategori: Allmänt

Har börjat läsa en bok nu! Av Stephen King, "Det" eller "It" på engelska. Har ju alltid velat se den på film men första gången jag Ullis och Sofia försökte se den var det fel film! Hehe eller vi såg liksom epilogen av filmen, för den första delen är den med alla kända scener när de är små, och den vi såg var typ 30 år senare när alla var vuxna. Den biten kändes mest som en dålig uppföljare.

Men så nu kör jag boken istället! Den är typ lika tjock som Harry potter5 med mindre text, så jag har ju en del att göra nu iaf!


Heh. "Snåljåp" från "It", eller borde jag säga "Det". Vet inte vad hans engelska namn är. Älskar förresten att jag inte har några problem med såna här bilder, men blir varelsen mer luden och får åtta tjocka ben, då blir det ctrl+z direkt!

Kommentarer

  • k813 camoile säger:

    pennywise<3 varför svarar du inte på mina fina sms?:(

    2011-08-31 | 19:24:27

Kommentera inlägget här: