bloggenjosse

ge mig styrka

Kategori: Allmänt

hej kära vänner. Ska försöka begränsa mig till ett sjukligt inlägg/dag. Så detta blir dagens.

Igår på dagen skrev jag ju att jag inte mådde illa i alla fall. Illamåendet plingade på vid femtiden och sällskapade min typ 39gradiga feber, min feberfrossa och hosta. Så jag försökte mest sova. Och drömde konstiga drömmar igen, exempelvis att vi var i en sommarstuga och det var massa rabieshundar som försökte ta sig in, och dörren var svår att stänga och så fort jag trodde att jag stängt den var den såklart inte det så hundarna kunde ta sig in. Sen när jag trodde att alla var försvunna dök det upp fler och fler inifrån huset...gah.

Hostade hela natten så jag höll på att gå upp vid 6 för att jag var så trött på att försöka sova. Lyckades sova två timmar till i alla fall. Idag är jag inte lika febrig och svettas istället för att frysa. Vet inte vad jag gillar bäst. Nu kan jag i vilket fall inte besöka någon doktor så jag får ta det imorgon. Och jag har fått svårt att andas, får ta små pustande andetag hela tiden vilket gör att jag inte kan göra annat än att fläska på min röv eller ligga ner i sängen.
Nu tänkte jag läsa lite i min bloggs arkiv, sånt är alltid kul! Så kanske jag får inspiration att skriva om något annat än mitt sjukdomstillstånd.

Hejdå vänner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: