bloggenjosse

i feel good

Kategori: Fotografier

mår illa 24/7. Om jag äter mår jag asilla och vill spy, äter jag inte har jag som ett tomt hål i magen och jag vill spy för att jag är så hungrig. Vill någon straffa mig? Vad beror detta på? Knappast något jag fruktade för några veckor sedan eftersom jag motbevisade mig själv, men det är ju inte för inte som man undrar.

Idag har jag bara suttit framför datorn. Vaknade ändå hyfsat tidigt (halv tolv) så man kan ju tycka att jag borde gjort något vettigare av den andra augusti tvåtusenelva. Men vafan. Det är ju sommarlov right. Nu ska jag till mitt tredje hem systemet  (har börjat klara mig på två 2.8:or, innebär det att jag bara är bra/sparsam eller att jag blivit sån alkoholist att jag blir full på vad som helst?) och sen ska min fru laga thaigryta åt mig. Blir gott. Sen stillar vi våra köttbehov och biter huvud när det passar oss. Jessica som förresten kommit hem nu var med oss igår och förhoppningsvis hänger hon på ikväll också! Yay! Vi ska lära henne allt om huvudavbitning. Nu ska jag måla naglarna och sen getthehellouttahere.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: