bloggenjosse

if u seek amy

Kategori: Allmänt

Jobbar på med henne! Det går rätt dåligt. Fan också. Kommer kanske bli klar ikväll om håret så vill. Eller njaa, när jag kollar på henne nu... har inte jobbat länge alls med teckningen öht om man betänker kvalitetstid. Och hon har ju världens svall som måste bearbetas ordentligt om resultatet ska se någorlunda ut. Fan vad pinsamt. Och genom kameralinsen kommer hon se förjävlig ut ju. Njee, jag är ytterst tveksam till att lägga ut resultatet här! Kanske. Kanske inte.

Tumorrow's friday. Och jag får inte gå ut. Jag får faktiskt inte ens promenera till Mörran förrän på typ lördag. Boring.


Fina Amy. Det är svårt att få till det där stilistiskt svartvita som bilden jag ritar av är. Det blir liksom extra konturskuggor som ser lite sär ut avritade, men är assnygga på foton. Ni kanske förstår vad jag menar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: