bloggenjosse

jobba på café

Kategori: Allmänt

Seriöst, hur svårt kan det vara?? Caféverksamheter är tjänster jag ansökt till flest gånger, och fått flest avslag till. Tössebageriet gick ju bra, i slutet. Sen har jag ju provjobbat på Wayne's och Panini, och inga av de jobben fick jag! Ändå är det sådana jobb där man ser flest lågutbildade tandlösa ungdomar jobba på och dom kan FAN inte vara bättre än jag!!

Säger bara detta eftersom jag nu har lite törnat självförtroende angående sådana jobb, och jag ansökte nyss till ytterligare ett. Men det kan ju inte gå sämre än tidigare! På något sätt måste jag försöka visa mig från någon ännu bättre sida än jag gjort tidigare. De jobben är ju typ de enklaste som går att hitta på marknaden vad jag förstår. Jaja. Heja på.

Kommentarer

  • sarah säger:

    Haha precis vad jag tycker också! Dom som jobbar är otrevliga, slöa, allmänt dåliga och har ingen utbildning alls. Men ska man ansöka måste man vara superwoman med ett ständigt påklistrat leende på läpparna. Har inte ens fått provjobba, än.

    2011-08-25 | 13:47:04
    Bloggadress: http://saganomsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här: