bloggenjosse

mina jävla krämpor

Kategori: Allmänt

Jag vet att jag är sjukt tråkig att vara med eftersom jag bara snackar om hur jävla ont jag har överallt (svårt visserligen att ignorera) så jag tänkte att jag ska försöka hålla käft lite mer och istället skriva av mig på¨bloggen! Eftersom bloggen är till för endast mig och det är bara superlyx att ni har tillgång att läsa dessa mina innersta (nästan) tankar. Så orkar ni inte sånt här, sluta läs NU.

- HAR UTSLAG PÅ SEPESTÄLLEN PÅ KROPPEN!!!!!!!!!!! bland annat överst på låren, i ansiktet (vad sägs om insidan på näsborren??) och FAN vad de kliar och när jag råkat peta av skorpan är det avskavd hud som svider som faaan. Dessa utslag får mig att se ut som en äcklig sjuklig person och jag orkar inte med det när jag redan är svullen och ful.

- Illamåendet kommer av och till när jag minst orkar med det

- Blixtanfall av huvudvärk

- Är just nu stört förkyld, skitont i halsen och hostar hela tiden. Degig och febrig i huvudet.

- Svider på insidan av ögonvrån for no reason at all, bara för att jävlas antar jag.

- Får lite allergichockar mot det mesta, senast var det tomater och fan vad det retade upp mina utslag vid munnen.

- Min överläpp är torr och fnasig och irriterar samt gör ont.

- Uppsvullen i kroppen som jag hintade om tidigare

- Kan inte sova, antar att det beror på min förkylning. Vaknar då och då av igentäppt näsa, inatt var det t ex vid fyra, sex, åtta, nio, tio och sen halv elva innan jag gav upp. Fett trött.

Så, ni ser. Sucks to be mee! Bye.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: