bloggenjosse

my beautiful dark twisted fantasy

Kategori: Allmänt

Idag orkade jag inte försöka sova längre än till åtta. Börjar ge upp lite nu. När jag väl sover mina korta stunder har jag världens mest störda drömmar om alla möjliga saker, så jag vill typ inte sova på grund av det heller. Så jag gick upp, la mig i soffan, drack en jättevarm kopp choklad för att försöka blidka min hals och såg typ minnenas television och nån reality show på sexan. Vid nio var jag trött och kunde somna om till två, efter lite alvedontabletter.

Så den goda nyheten är att mitt illamående fått ge vika för (den dåliga nyheten) min feber och hosta! yay. Så idag av det som är kvar av dagen får jag försöka vila och kurera mig så gott det går.

Såg Bridesmaids med camilla igår förresten. Den var rätt töntig men lite kul ibland.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: