bloggenjosse

och jag glömmer bort att andas, för sex musik och våld var det vackraste som hänt mig

Kategori: Fotografier

Bitchzz.

Har börjat må lite illa. Tror att det är för att jag inte gör så mycket annat än att fläska här på röven. Plus att jag inte äter så bra, vi har typ ingen mat hemma så min diet blir mest yoghurt och skorpor. Kardemummaskorpor, ah! Min craving från sjukhuset vilket jag kanske berättat? Kommer ihåg sista dagen, då hade dom bara veteskorpor. Så jävla äckligt om man jämför.

Idag har dagens stora etapp varit att ta sig till rimi (ica nära då) och sedan lunka tillbaka, och baka bröd. Jag gick så långsamt fram och tillbaka att flera som körde förbi stirrade. För det måste ju vara därför de stirrade? Alla stirrar när jag är ute. Man är ju inte kändis än liksom.

Tänkte att jag skulle rita lite nu. Måste verkligen ta tag i stackars Amy W som blivit snart lika åsidosatt som LadyGaga-teckningen, om ni minns? Den är halvfärdig och jag började med den nångång hösten -10 typ. Well well.

Snart kommer prinsessan Katie och underhåller mig ett slag, det blir kul! Det är så konstigt när man umgåtts så ofta och sen helt abrupt ses max en gång/vecka. Bättring hoppas jag! Jag får sluta bli sjuk och läggas in på sjukhus så himla mycket. Hmpf. Sen ikväll ska jag se Charlies Angels och försöka att lägga mig tidigt. Igår gick jag igenom gamla sms i mobilen och blev så taggad på att gå ut att jag började fundera över outfit, sen somnade jag. Klockan var väl halv tre tillslut.


Längtar längtar längtar!! Fast när jag tänker tillbaka var den här sommaren rätt kul ändå. Mestadels nattetid, upplevde den mest då, hehe. Men nu vill jag seriöst ha höst. Hörde att detta är sista sommardagarna iaf, tjoho!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: