bloggenjosse

ursäkta min franska

Kategori: Allmänt

idag har jag solat och shoppat. Kunde inte vara i stan i mer än en timma innan min mage plågat mig tillräckligt att jag måste åka hem. Kunde inte ens promenera från slussen till centralen som jag tänkt mig utan var tvungen att ta raka vägen hem med tåget!

Ursäkta att jag tjatar så mycket om min förbannade mage, men det värsta med magsmärtor/problem är att de handikappar en helt så man inte kan tänka på något annat än hur jävla ont det gör. Plus att jag mår illa hela tiden. Förstår inte felet?? Ibland får jag huvudvärk också, om ni vill anteckna fler symtom.

Köpte lite iaf. Bland annat nektariner på södermalmstorg. Man tänker ju sig att torgnektariner ska vara billigare än i affär, det känns mer genuint att köpa frukt på torg i alla fall. Priset var 29 spänn per kilo, och senare i hemköp såg jag att de kostade 19 spänn/kg.. Well, jag fick i alla fall den genuina torgupplevelsen, den kanske var värd en tia. Annars köpte jag en ful klänning och ett fult linne. På GinaTricot, affären som ger en gratis huvudvärk pga alla färglada kulörer som körs upp i fejan på en så fort man går in. Och fula nagellack. På Åhléns. Har inget sarkastiskt elakt att säga om Åhléns. Nagellacken var iaf vitt, genomskinligt och typ isblåglittrig. Asfula alla tre. Jag hatar världen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: