bloggenjosse

varvar

Kategori: Allmänt

Fan. Har börjat känna mig sjuk igen. Ni vet förkyld. Jag har börjat svettas och går runt och hostar och kraxar. Helvete. Ok, ska lägga mig om en timma då. Har sett massa film hittills, först Adam&Eva (som jag sett femtio ggr tidigare men kul att variera tv med dator tänkte jag) sen såg jag vem vet mest (ingen film) och skröt över hur allmänbildad jag är för Freddie, lite töntigt. Sen såg vi Råttatouille. Och nu tänkte jag rita lite.

Jag ska faktiskt ge upp mina celebpix för ett tag tänkte jag, var sugen på att göra en Marilyn Monroe igen men tänkte köra lite hästar ett tag nu. Amy är nästan klar btw så jag kanske varierar mig lite. Hoppas det regnar imorrn för något säger mig att det inte blir en så aktiv dag imorrn heller!


Ritar av denna söta welsh just nu. Jag har inte fotat, obs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: