bloggenjosse

att tycka synd om sig själv

Kategori: Fotografier

Jaha det här gick ju åt helvete detta med. Jag skulle ju plugga och göra körkortsfrågor!! (hittade en asbra sida med gratis frågor). Men nu hittar jag inte den sabla sidan igen! Fan! Då är det ÄNNU viktigare att jag sitter VARJE dag from now on på körskolan (där jag BETALT för att göra frågor) och plugga!! Och nu börjar stressen inför nästa vecka infinna sig, yeeey!

När jag tänker på proven, och dess "inspektörer" så tänker jag att de måste väl ha något slags hjärta i kroppen. De är ju inga datorer (okej på teorin är det datorer men annars)! Så det måste ju gå att få lite medlidande hos dem! Väcka känslor hos dem och förklara att man är nervös så man får förståelse och sympati. Jag gick in på körkortsportalen för att hitta någon flik under "frågor och svar" typ, "Hur gör jag om jag bryter ihop efter mitt underkända prov?" eller "Hur mycket medlidande finns hos en inspektör och kan denne ha förståelse för att man är nervös under provet?" men det enda jag hittade var typ karta till vart proveländet ligger.

just show me some goddamn respect!! Gah.

Imorrn är det lektion igen, och jag vet precis vad som är felet. Jag koncentrerar mig inte tillräckligt och tänker inte på allt jag måste göra. Jag slappnar av för mycket. Imorrn ska jag vara helkoncentrerad i en timma och fyrtio minuter, BARA tänka på körningen, uppmärksamhet, följa skyltar etc. Det FÅR INTE bli som idag!! Det slänger vi in en bild på;


Detta är min sköthäst! VIP heter han :) fotade denna i lördags

Kommentarer

  • Carro säger:

    Jag har ett teoriprogram till datorn du kan få! Bara kom förbi någon dag :)

    2011-01-26 | 19:32:34

Kommentera inlägget här: