bloggenjosse

cr@p

Kategori: Allmänt

tja

Min körlektion idag gick verkligen åt helvete. Jag prickade in minst alla fel man kan göra när man kör, utom att krocka/köra på någon. Att följa anvisningar är ett helvete. jag är usel på att köra. Om en vecka är det teorin. Om en vecka och tre dagar är det provet of my life.

Exempelvis så svängde jag höger när jag skulle svängt vänster, så istället för att köra mot Sthlm C körde jag mot Rinkeby och fastnade i världens morgontrafikskö.
"Nu" sa min lärare ungefär tjugo minuter senare när jag var på samma ställe (fast på rätt spår) "kommer du aldrig glömma det här!"
"Nä" sa jag, "jag ska aldrig mer svänga höger, då hamnar man bara i Rinkeby."

Annars har jag vaccat mig för Thailand, (the trip!) och försökt skaffa visum och fixat pass med Camilla och Ullis. Imorrn ska jag koncentrera mig på hästjobbet of my life eftersom jag och mamma ska köpa stövlers till mig.

Juste, min smalgrej:

Sprang inte igår eller idag.
Har ätit massa annat UTOM grönsaker och frukt. Minus äpplet igår och torkad mango. 
Men som alla vet är onsdagar dagen där man kan börja om på nytt (igen) om nystarten inte gick så bra på en måndag. På onsdagar får alla en andra chans.

Nu ska jag göra teoritestprov!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: