bloggenjosse

det blir inte bättre än såhär

Kategori: Allmänt

Å underbart. Är inte livet underbart ibland? Igår när jag var hos Frasse hittade jag min mp3. Den låg i snön, frusen och kall men hade halva batteritiden kvar och fungerade utmärkt. Det roliga är att jag blivit väldigt fäst vid min mobil. Som jag för övrigt hade sönder igår. Istället för att gå några meter extra, på gångvägen var jag tvungen att gena över bilbron för att komma från roslagsbanan till danderyds sjukhus. Sedan skulle jag ner för en snöig slänt som var hal. De sista metrarna på slänten sprang jag, snubblade till och föll på asfalten. Självklart tog jag emot mig med mobilen. Mobilens skärm. Så nu ser den ut som ett emo som skurit sig för mycket.

Mitt liv fortsatte sin gilla gång idag (idag, haha klockan är fan bara två), var på intervju där vi kom fram till att jag inte hinner jobba innan jag åker.

Imorse gjorde jag förresten en trevlig upptäckt. Min plånbok är borta. Inkluderat mina 300 cash i den (f.ö mina enda, och då menar jag ENDA pengar jag har just nu), leg, kortet (rätt värdelöst iochförsig eftersom det inte har några pengar i sig) och busskortet. Leg, pengar och busskort är väl det viktigaste därifrån. Varför kan man inte ringa sin plånbok som med mobilen?? Alltid ska något vara borttappat!!

Annars har jag träffat Jessica idag och sjungit singstar med henne. Det var mysigt :) Nu sitter jag och känner mig sjuk och så trött att jag håller på att falla ihop men jag ska ändå idag:
- Göra teorifrågor på körskolan
- Leta efter min fcking plånbok helvete att den är borta!!!
- springa
- sova

Kommentarer


Kommentera inlägget här: