bloggenjosse

kanske inte nämnt det än men...

Kategori: Allmänt

har teoriprov nämligen om två dagar. I övermorgon för att vara exakt. Är så nervös, blev ännu mer nervös idag. Emelie gjorde nämligen sitt prov idag och hon klarade det förstås! med två poäng över godkändgränsen!! SÅ bra! Varför gör detta mig nervös då? Jo, Emelie råkar vara väldigt bra på teoretiska grejer (praktiska också förstås) och om HON fick bara två poäng över godkänt (inte för att det var dåligt, spelar ju ingen roll hur många poäng över bara man är godkänd!!) så fatta hur lite poäng jag kommer få!! -2! Har suttit på körskolan före och efter jag shoppade i stan och har bara en del kvar att bli godkänd på innan jag gör repetition och slutprov (på deras grej, sen är ju RIKTIGA teorin en annan sak).

Så, men, äh. Och fatta sen, när jag fått IG på mitt teoriprov. när jag ska köra upp! Kommer köra rakt in i första lyktstolpe! Ibland känns det som att jag är redo att köra upp, men det är alla andra som gör mig nervösa över det. Alla som säger "men kör senare då" eller "är du SÄKER på att du är redo??". Säker är jag aldrig! Kommer aldrig bli! men hur länge ska jag traggla på körskolan då, fett dyrt plus tidskrävande!

Vill ju bara ha lite medlidande. Och att nån klappar mig på axeln och säger att jag klarar det. För jag tror inte så mycket på mig själv. Tack.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: