bloggenjosse

lugnet sänker sig

Kategori: Allmänt

Hade körlektion imorse :) :) Det gick AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Såhär, jag sa att jag var osäker på sollentunarondellfuckjäveln, alltså åkte vi först dit och checkade. Och det gick asbra!! klarade första gången, andra och tredje!! Var helt på moln haha, sedan gick motorvägen bra, sen körde vi förbi ett stall (också bra) sen fick jag köra själv tebax till danderyd (missade lite att gå tillbaka i körfälten annars bra!!) och sen var vi klara och jag var så DUKTIG.

Efter min underbara lektion körde jag lite teori på skolan av bara farten. Blev underkänd två ggr in a row!! Tjohow! 

Nu ska jag till Frasse och sen ev vidare till Täbz. Den som lever får se!

Kommentarer

  • Jessie säger:

    Gillar att du skrev

    Den som lever får se! jag vill se!!! Livet leker;)

    2011-01-13 | 23:21:31

Kommentera inlägget här: