bloggenjosse

panik för plånkan, del 2

Kategori: Allmänt

såhär, om jag inte hittar min plånbok imorgon så spärrar jag mitt bankkort. Åh, gah, eländes elände!!

Annars är det bara pengarna jag förlorat, kortet och leg:et. Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul.

Jag har städat hela mitt rum och ändå inte hittat den!! Fuck fuck fuck!

Jag behöver väldigt mycekt pengar inom kort framtid också. Att förlora minst 300 spänn på samma tillfälle var ju inte guld precis.

Körlektionen gick också dåligt idag! Eller, palla vara uppmärksam på töntiga fotgängare och speglar 1h o 40min! Man har ju huvudvärk när lektionen är klar. Plus att alla teoriprov jag gjort på körskolan har hittills varit underkända! Haha, men frågorna är dåligt formulerade!

Och om 8 timmar och 20 min är min nästa lektion så nu ska jag sova. Och drömma om min turkosa plånbok.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: